5 دلیل که به سیستم یکپارچه مدیریت شرکت و کارکنان

5 دلیل که به سیستم یکپارچه مدیریت شرکت و کارکنان
02
تیر

سیستم یکپارچه مدیریت شرکت و کارکنان چیست و چه کاربردی برای کسب و کار شما دارد ؟

یکی از بزرگترین مشکلات صاحبان کسب و کار و مدیران شرکت های بزرگ نداشتن پایداری و زمان برای کنترل پرسنل شرکت و پروژه هاست که در دردنیای پرشتاب امروز یک ضعف بزرگ محسوب میشود. اما نگران نباشید, دیماکو این سیستم‌ را با هدف بهبود کارایی، افزایش بهره‌وری و تسهیل فرآیندهای مدیریتی طراحی کرده است. در این مقاله به .بررسی کارایی این سیستم میپردازیم.

1. صرفه جویی در وقت و زمان

زمان در کسب و کار شرط اول موفقیت است و در رضایت مشتری تاثیر مستقیمی دارد. برای مدیریت زمان به چه چیزی نیاز داریم؟

میتوانیم از روش های قدیمی مثل برنامه ریزی روی تقویم و جداول یا نوشته های دست نویس استفاده کنیم, یا با روش های نوین مثل سیستم مدیریت پروژه که به کار بپردازیم.کارکرد این سیستم به این شکل است که پروژه ها را اویلت بندی و سپس برای آن خط زمانی (تایم لاین) ایجاد میکند, بعد از مشخص شدن زمان شروع و پایان, شما میتوانید با ثبت توضیحات و درصد پیشرفت مسیر طی شدن پروژه ها را مشاهده و مدیریت کنید.

صرفه جویی در زمان

2. منظم شدن پروژه ها

نظم در کار یک رکن اساسی است که به پیشرفت وابسته است. نظم هر فرد به خودش بستگی دارد ولی نظم بخشیدن به کار های شرکت و کسب و کار به مدیر آن بستگی دارد.

شما میتوانید بعد از وارد کردن مشخصات زمانی پروژه در سیستم, با استفاده از خط زمانی متوجه بشوید که چه موقعی پروژه را انجام بدین و پروژه های دیگر را انباشته نکنید. همینطور با استفاده از تقویم هوشمند سیستم میتوان به سادگی روز های مناسبتی و تعطیل و روز های کاری را محاسبه کرد تا برای انجام پروژه مجبور به تعویق انداختن کار نکنید.

منظم شدن پروژه

3. افزایش بهره وری و کیفیت

بعد از ایجاد صرفه جویی در زمان و افزایش نظم در کار شما وقت بیشتری دارید تا کاری شکیل تر و بهتر را نسبت به رقبا تحویل مشتری بدهید. اما همه چی اینجا تمام نمیشود, شما میتوانید با نوآوری در محصول یا خدمات خود نیازهای بازار را رفع کنید و دامنه مشتری های خود را افزایش دهید.

افزایش بهره وری

4. کاهش هزینه ها

یکی از بزرگترین منفعت این سیستم کاهش هزینه هاست. اما چطور؟!

اینجا چند دلیل واضح است که به شما ثایت میکند:

بهبود تصمیم گیری که منجر به کاهش هزینه و سد آوری میشود.

کاهش خطا و دوباره کاری که به دقت اتوماسیون و یک پارچگی فرایند ها ازتباط داد

بهبود منابع انسانی که این سیستم باعث میشود تا مدیریت کارآمد منابع انسانی انجام شود رضایت کارکنان بالا برود.

کاهش هزینه ها

5. عدم نیاز هماهنگی با پرنسل

تماس های پی در پی و پیام های نا کار آمد میتواند برای مدیر و پرسنل آزار دهنده باشد که به لطف این سیستم مشکل حل شده است. شما بعد از وارد کردن پروژه میتوانید لیست افراد را وارد کنید و وظایف هر کدام را از کار های جاری در لحظه مطلع کنید.

عدم نیاز به هماهنگی

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال افزایش کیفیت و بهره وری درست از منابع انسانی باشید شما به این سیستم نیاز دارید که در آینده نه چنداد کوتاه میتواند باعث پیشرفت چشمگیری نسبت به رقبا داشته باشید. برای شناخت بهتر این سیستم میتونید مطلب سیستم یکپارچه مدیریت و شرکت کارکنان را مطالعه کنید. کلید واژه مورد نظر : 5 دلیل برای داشتن سیستم مدیریت یکپاچه شرکت و کارکنان

سینا رضوانی شاد

درباره نویسنده این مطلب، سینا رضوانی شاد:

-

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده است. اولین نظر با شما 👇

ارسال نظرات

از ما بی خبر نباش

با استفاده از ایمیل، از اخبار دیماکو و جشنواره ها و طرح های ویژه بی خبر نمون

  • تخفیف ها
  • جشنواره ها
  • طرح های رایگان
  • درآمد زایی